פתיחת קריאה לשירות
פתיחת קריאה לקבל שירות אפשרית בשתי דרכים:
- על ידי פתיחת טופס פתיחה קריאה בפורטל המפתחים – זו הדרך המומלצת, שכן תוכל להסביר בטופס בפירוט את נושא התמיכה ולצרף קבצים הממחישים את הבעיה.
- על ידי פניה למוקד הטלפוני – דרך זו מומלצת כאשר ישנה תקלה משביתה בסביבת הייצור או כאשר אין ביכולתך לפתוח קריאה דרך הפורטל.
טופס פתיחת קריאה לסביבת ה Sandbox
טופס פתיחת קריאה לסביבת הייצור
מספר הטלפון של מוקד הייצור: 03-6011170
זמינות המוקד בימי עבודה בנקאיים א-ה: 8:00 - 20:00, בימי שישי וערבי חג: 8:00 - 12:00
על מנת לייעל את תהליך קבלת התמיכה תתבקש למסור מידע מפורט אודות הבעיה בה נתקלת כמו בסביבה בה נתקלת בבעיה (sandbox או הייצור), מהי מידת הדחיפות לפתרון הבעיה.
עם סיום הטיפול בפנייתך תקבל מייל המודיע על סגירת הפניה.