תמיכה ורמת שירות
תמיכה ורמת שירות
זמינות למתן שירותי API
שירותי בנקאות פתוחה של מזרחי-טפחות זמינים בכל ימי השבוע וברוב שעות היממה, מלבד בעת עיבוד לילי במהלכו תיתכן השבתה לזמן קצר.
אופן פנייה לקבלת שירות
- באמצעות טופס - נציג של ספק צד ג' אשר רשום בפורטל המפתחים יכול לפנות באמצעות טופס פתיחת קריאה לסביבת ה Sandbox או טופס פתיחת קריאה לסביבת הייצור. בסיום הטיפול בפנייה, יישלח אליו דיווח בדוא"ל. הטופס הוא הדרך המומלצת לקבלת שירות.
- באמצעות המוקד הטלפוני - במקרים דחופים, נציג של ספק צד ג יכול לפנות למוקד התמיכה הטלפוני של הבנק במספר 03-6011170 (לשעות קבלת התמיכה על ידי המוקד ראה בהמשך). בסיום הטיפול בפנייה, יישלח דיווח לכתובת הרשומה בסרטיפיקט של החברה.
רישום לפורטל המפתחים
פתיחת פניות דרך פורטל המפתחים תעשה על ידי משתמש רשום. כדי להירשם לפורטל המפתחים יש לבצע את הפעולות הבאות:
- לוודא שבוצע Onboarding למערכת הבנקאות הפתוחה של הבנק בסביבת ה-Sandbox או בסביבת הייצור (תהליך ה Onboarding מוסבר בסעיף רישום האפליקציה של ספק צד ג' במערכת הבנקאות הפתוחה תחת לשונית "מתחילים כאן").
- אחרי ה Onboarding יישלח עד יום העסקים הבא מייל רישום לכתובת הדוא"ל הרשומה בסרטיפיקט של הספק צד ג'. יש לפתוח את הדוא"ל ולהשלים את הרישום לפורטל בעזרת הקישור המצורף.
תהליך ה Onboarding נעשה בנפרד לסביבת ה Sandbox ולסביבת הייצור אבל רישום משתמש לפורטל המפתחים נעשה פעם אחת.
משתמש רשום יכול להזמין משתמשים נוספים להרשם לפורטל
שעות קבלת תמיכה
שירות התמיכה זמין לפניות בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה (24/7)
המוקד הטלפוני זמין לדיווח על אירועים דחופים 03-6011170 בימי עסקים:
- בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 עד 20:00
- בימי ו' וערבי חגים בין השעות 08:00 עד 12:00
הטיפול בפניות יתבצע בימי עסקים:
- בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 עד 17:00
- בימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00 עד 12:00 (נושאים דחופים בלבד)
טיפול בתקלות
זמן תחילת הטיפול בפנייה שהתקבלה במהלך שעות הפעילות הינו בהתאם לדרגת החומרה:
דרגת חומרה |
SLA לתחילת טיפול |
מאפייני התקלה |
קריטית |
מיידית |
|
גבוהה |
עד שעתיים |
|
בינונית |
תוך 48 שעות |
|
נמוכה |
על פי תעדוף |
|
השלמת הטיפול תתבצע בהקדם על פי נסיבות התקלה וחומרתה:
- תקלות קריטיות יטופלו מיידית במטרה לשוב לפעילות תקינה בהקדם האפשרי.
- תקלות בדרגת חומרה גבוהה יטופלו בעדיפות עד לפתרונן.
דיווח על השבתות מתוכננות ועל תקלות
בפורטל המפתחים ידווח על מועדי השבתות מתוכננות לשדרוג או לפתרון תקלות. נציין זמן משוער לחזרת לתפקוד רגיל. עדכון על השבתה מתוכננת יינתן 7 ימים מראש.
השעיית גישה לספק צד ג'
הבנק שומר לעצמו את הזכות להשעות באופן זמני גישה של ספק צד ג' לסביבת הבנקאות הפתוחה של הבנק משיקולי אבטחת מידע.
סיוע ותמיכה למפתחי הספקים צד ג'
הבנק יסייע ככל הניתן לספקים צד ג' המפתחים אפליקציות בהבנת אופן מימוש התקן על ידי הבנק ובפתרון בעיות בעת הפנייה לסביבת הבנקאות הפתוחה של. עם זאת, הבנק מצפה שספקים אלו יפנו לקבלת סיוע רק לאחר שילמדו ויכירו את התקן.